lördag 24 oktober 2009

Crashbox...

Satt och kikade på theSamba och hittade denna beskrivande bild på en osynkad låda...





Lite oroad är man hur det ska gå att köra osynkat...

Blir ju lite lugnare av läsning i manualen...







3 kommentarer:

  1. Det blir till att lära sig att dubbeltrampa ser jag i manualen. Jag hade en gång en BMW med helt slut synk. Det var lärorikt...
    Hur gick det med grejorna du skulle hämta i mina trakter. Var det något att ha?
    I övrigt "keep on".

    SvaraRadera
  2. Yes, rev av det en dag efter jobbet, du ser aktern på det jag hämtade på väg av från släpet i en tidigare post... :) En kille som hette Mats Gullaksen eller nåt sånt som bodde i nån håla mellan nyköping och katrineholm (nånstans), du kanske känner han. Han var sjysst och hade lagrat prylarna åt mig och hjälpte mig lassa på allt junk... Köpte osett innan sommarn, så var lite orolig han skulle vara sur att jag inte kom direkt...
    Tackar, får säga keep going till dig också... Tempot verkar minskat efter du blev utslängd?

    SvaraRadera
  3. Visst har tempot sjunkit lite, men mest är det nog att det inte syns vad som händer. Mycket plock med småbitar de senaste veckorna.
    Tar massa tid att trä upp på ståltråd. Sen är det mycket ställtid, korta jobb, mycket funderande på nästa steg. Trött för att det är mörkt, korta dagar.. Dvs en hel del dåliga ursäkter.
    Men till helgen ska allt småplock till ytbehandlaren. Så, nästa steg blir att fokusera på halvblanka svarta artiklar.
    Tar tacksamt emot tips på lack, grundfärg etc..

    SvaraRadera