torsdag 29 oktober 2009

Hur kunde jag ens överväga...

Hittade bilderna jag fick av min kollega Nico...  Bilderna som fick mig att åka upp till Hassela och börja gräva... När jag ser dessa frågar jag mig själv om jag var vid mina sinnens fulla bruk...  Hur kunde jag ens överväga att åka upp för att försöka hämta något från detta vrak?



För att förtydliga - det växte hallonbuskar på taket. Ett träd hade fallit över bilen. Soptippen hade växt upp mot sidan på bilen som stod längst ned i en slänt.



Till mitt försvar ska jag väl säga att jag nog tänkt att plocka lite delar, inte ta hem hela bilen.

Helt otroligt att ramens centraltunnel kunde vara i princip bara ytrostig... Blir det en bil av detta är det verkligen ett mirakel!

Morgondagen hoppas jag kunna lossa trummorna och temporärt få dit framvagn och låda samt ställa på karossen på plattan. Både av utrymmesskäl och att jag vill se att allt passar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar