måndag 6 december 2010

Fler delar hemma

Köpte ett gäng delar i våras i smålandstrakten som farsan skulle åkt förbi och plockat upp men det klaffade inte så Stefan (kisavw) på meanbugsforumet erbjöd sig att plocka med prylarna och förvara dem då det visade sig att han handlat delar av samme man. Nu i helgen hade han vägarna förbi Stockholm, men jag lyckades missa när han ringde mig för att lämna över delarna trots att jag visste att han skulle komma förbi, pinsamt. Så otroligt bra kunde han lämna över prylarna till sin kompis Micke som var förbi mig i förmiddags med prylarna.

Stort tack till både Stefan och Micke!

Nu har jag en ny växellådsvagga för osynkad låda! Då jag ju även har en komplett splitframvagn så finns alla delar för att få bilen att stå på egna hjul. De flesta av dessa delar är dock olackade - men de flesta blästrade eller grundmålade. Ingen är iallafall i något eländigt skick så en lackövning torde ordna detta lätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar