tisdag 3 juli 2012

Om naturvårdsverket får igenom sitt förslag så blir denna blog till en dokumentation om att jag är en brottsling.

Jag har bland annat tagit emot delar eller hela 4 st okörbara fordon som jag både renoverat och/eller plockat ned samt haft fordon avställda och obesiktigade i mer än 2 år. Just nu äger jag 5st fordon, varav ett är oregistrerat (splitten), två påställda och besiktigade och två avställda, varav ett obesiktigat (men gått igenom senaste besiktning för 3 år sen prickfritt).

Jag tror inte detta förslag förändrar att pundare dumpar och eldar upp bilar i naturen.

Jag ser gärna att folk kör mindre bil och åker mer kommunalt, men inte genom att straffa bort bilägandet och i synnerhet veteranbilsägande och renoverande. Skriv på uppropet nedan om ni tycker som jag!


http://upprop.nu/KEFS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar